Regulamin

Home / Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu www.malowanykonik.pl 

obowiązujący od 22.11.2024 r.

W Regulaminie, który czytasz, zawieramy informacje o naszej Umowie oraz naszych wzajemnych obowiązkach i prawach związanych z zakupem przez Ciebie Usługi w naszym Sklepie internetowym, który prowadzimy pod adresem www.malowanykonik.pl

Ważne informacje!

    1. ZWROT – Pamiętaj, że kiedy zgadzasz się na wykonanie Usługi w pełni (np. zajęć z sensoplastyki) przed upływem 14 dni od dnia zawarcia Umowy oznacza to, że nie masz prawa odstąpienia!

Przykład:

Kupujesz Usługę i zaznaczasz checkbox dotyczący zgody na wykonanie Usługi w całości w terminie 14 dni od zawarcia Umowy i oświadczasz, że rezygnujesz z prawa odstąpienia od naszej Umowy. My przed upływem 14 dni od zawarcia Umowy przeprowadzamy Usługę. Nie możesz odstąpić od umowy.

    1. CENY – Ceny Usług w Sklepie to ceny brutto wyrażamy je w polskiej walucie (tj. w polskich złotych).
    2. TWOJE DANE – W ramach Sklepu podawaj swoje dane i Twojego dziecka i nie posługuj się danymi osób trzecich.
    3. ZAWARCIE UMOWY – Umowę zawieramy z chwilą, gdy my ją potwierdzimy w formie      wiadomości e-mail (po przesłaniu przez Ciebie Zamówienia).
    4. JAK KORZYSTAĆ Z USŁUGI– Korzystaj z Usługi, którą kupujesz, na własny użytek i Uczestnika, o ile w opisie Usługi na stronie produktowej nie wskazujemy innego dozwolonego sposobu korzystania z Usługi. 

Przykład:

Nie przekazuj „wejściówki” na Usługę bez naszej wiedzy. Jeśli masz wątpliwości odnośnie do Usługi, skontaktuj się z nami. 

    1. UMOWA – Przeczytaj Regulamin przed złożeniem Zamówienia w Sklepie, ponieważ jeśli nie akceptujesz jego postanowień, to nie powinieneś zawierać Umowy.
    2. SZTUCZNA INTELIGENCJA –  w Usługach, które świadczymy, możemy wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji. Jednak korzystamy ze sztucznej inteligencji wyłącznie jako narzędzia, a powstała praca zawsze stanowi utwór w rozumieniu polskiego prawa i podlega ochronie zgodnie z postanowieniami tego Regulaminu.

Jak zawieramy naszą Umowę?

   Krok 1. Wybierasz Usługę w naszym sklepie, dodajesz ją do Koszyka.

   Krok 2. Składasz Zamówienie (uzupełniasz formularz zamówienia, wybierasz sposób płatności, potwierdzasz zapoznanie się z Regulaminem i wysyłasz Zamówienie).

   Krok 3. My weryfikujemy Twoje Zamówienie i jeżeli wszystko się zgadza, to potwierdzamy Zamówienie i jest to moment zawarcia naszej Umowy.

   Krok 4. Zawieramy naszą Umowę z chwilą otrzymania przez Ciebie naszego potwierdzenia zawarcia Umowy. Zazwyczaj potwierdzamy zawarcie Umowy w tym samym dniu, często kilka minut po zakupie.

   Krok 5. Świadczymy Usługę zgodnie z jej opisem w sklepie.

ISTOTNE!

Gdy w Regulaminie piszemy:

    • Ty, Twój, Ciebie – chodzi nam o Ciebie jako Klienta.
    • Uczestnik – chodzi nam o małoletniego biorącego udział w Usłudze. 
    • My, nasze, nas – chodzi o nas jako Usługodawcę, czyli Ewę Piekarz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Malowany Konik Ewa Piekarz, ul. mjr. Łupaszki 13, 30-198 Kraków, NIP 6751280090 REGON: 121567285.
    • Nasza strona, Strona, Sklep – mamy na myśli www.malowanykonik.pl 

Niektórych pojęć w tym regulaminie używamy w określonym znaczeniu. Wyjaśniamy je dla Ciebie na końcu Regulaminu.

Nasze dane kontaktowe:

    1. skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania, odpowiemy i wyjaśnimy Ci ważne dla Ciebie kwestie,
    2. adres e-mail: przedszkole@malowanykonik.pl 
    3. numer telefonu:  +48 609-695-205, godziny pracy biura obsługi od 8.00 do 16.00. 

Regulamin podzieliliśmy na 6 części. By ułatwić Ci szybkie znalezienie informacji, których szukasz, każda część składa się z mniejszych rozdziałów.

  • Informacje o Sklepie: warunki korzystania z naszej strony i Sklepu, Usługi Elektroniczne, Prezentowanie Cen, Prezentowanie Opinii
    1. Jakie warunki ogólne korzystania z naszego Sklepu Cię obowiązują?
    2. Jakie są Twoje obowiązki jako użytkownika naszego Sklepu?
    3. Jak prezentujemy Ceny w Sklepie?
    4. Jak weryfikujemy opinie prezentowane w Sklepie?
    5. Jakie Usługi elektroniczne są dostępne w Sklepie?
    6. Na czym polega usługa Koszyk?
    7. Co możesz zrobić, jeśli uznasz, że nieprawidłowo wykonaliśmy Usługę elektroniczną?
  • Najważniejsze informacje: Składanie Zamówienia, Płatności, Cena, Usługi, Prawa autorskie
    1. Jak wygląda proces składania Zamówienia i zawarcia Umowy w naszym Sklepie?
    2. Jakie dane podajesz w Formularzu zamówienia?
    3. Kiedy zawieramy Umowę?
    4. Co się dzieje, gdy nie potwierdzimy Zamówienia?
    5. Jakie formy płatności przewidujemy w Sklepie?
    6. Jaki operator płatności obsługuje płatności w naszym Sklepie?
    7. Jakie Usługi są dostępne w naszym Sklepie?
    8. Jak realizujemy Umowę, czyli jak wykonujemy swoje obowiązki?
    9. Jak wygląda nasza odpowiedzialność w czasie świadczenia Usług?
    10. Jak Uczestnik zachowuje się w czasie Usługi?
    11. Jak przeprowadzamy Usługi i czy można je odwołać?
    12. Jak wygląda organizacja Usług online?
    13. Jak prezentujemy Ceny Usług?
    14. Jakie cechy ma Usługa, którą kupujesz w naszym Sklepie?
    15. Kiedy świadczymy Usługę?
    16. Jak możesz korzystać z materiałów udostępnianych w trakcie Usług?
    17. Czy można wypowiedzieć Umowę?
    18. Czy wykorzystujemy wizerunek Uczestnika?
    19. Czy wdrożyliśmy Standardy Ochrony Małoletnich?
  • Prawa Klienta: Niezgodność Usługi z Umową, Odstąpienie od Umowy, Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

Niezgodność Usługi z Umową

    1. Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Usługa nie jest zgodna z Umową i jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
    2. Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Usługa nie jest zgodna z Umową i jesteś Przedsiębiorcą?

Odstąpienie od Umowy

    1. Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
    2. Jak możesz odstąpić o Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
    3. Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

    1. Jakie pozasądowe sposoby rozwiązania sporów między nami Ci przysługują?
  • Pozostałe kwestie: Czas trwania Umowy, Zmiana Regulaminu, Dane osobowe, Postanowienia końcowe, Linki do poprzednich wersji Regulaminu

Czas trwania Umowy

    1. Przez jaki czas trwa nasza Umowa?

Zmiana Regulaminu

    1. Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta?
    2. Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?
    3. Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?
    4. Postanowienia końcowe
    5. Linki do poprzednich wersji Regulaminu
  • Definicje: Wyjaśniamy jak rozumiemy pojęcia używane w Regulaminie
  • Załączniki:

Załącznik 1 Formularz odstąpienia

  • Informacje o Sklepie
  • Jakie warunki ogólne korzystania z naszego Sklepu Cię obowiązują?
    1. Pamiętaj, że przed zawarciem Umowy w Sklepie powinieneś zapoznać się z Regulaminem i  Polityką prywatności, ponieważ jeśli nie akceptujesz ich postanowień, to nie powinieneś zawierać Umowy. W toku składania Zamówienia akceptujesz ww. dokumenty i to, że Umowę zawieramy zgodnie z ich zapisami.
    2. Z Regulaminem zawsze możesz zapoznać się w łatwy sposób przed zawarciem Umowy. Umożliwiamy Ci jego odtwarzanie i zapisanie (na końcu dokumentu znajdziesz link z odniesieniem do pliku PDF, który możesz zapisać).
    3. Spełnij Wymagania Techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu (m.in. Twoje urządzenie musi mieć dostęp do Internetu, musisz mieć adres e-mail i korzystać z aktualnej przeglądarki) i Warunki korzystania z naszej Strony.
    4. Nie dostarczaj w ramach formularzy Sklepu treści bezprawnych, zabronionych przez prawo, niezgodnych z rzeczywistością czy dotyczących osób trzecich bez ich zgody.
Zabezpieczamy stronę Sklepu, aby zapewnić bezpieczne i wygodne dla Ciebie korzystanie ze Sklepu (wdrażamy odpowiednie środki organizacyjne i techniczne).
  • Jakie są Twoje obowiązki jako użytkownika naszego Sklepu?
    1. Podawaj w udostępnionych przez nas formularzach wyłącznie prawdziwe, aktualne i niezbędne do zawarcia Umowy dane i na bieżąco aktualizuj swoje dane, jeśli są zmienione.
    2. Korzystaj z usług i funkcjonalności udostępnianych przez nas w Sklepie w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu i zgodnie ze zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.
    3. Nie zakłócaj funkcjonowania pozostałych Użytkowników Sklepu.
    4. Nie dostarczaj i nie przekazuj w ramach naszego Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste.
    5. Nie umieszczaj w Sklepie treści o charakterze bezprawnym, takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam).
    6. Nie zmieniaj treści dostarczanych przez Sklep, w szczególności Cen lub opisów Usług – jeśli masz pytania w tym zakresie, skontaktuj się z nami.
    7. Nie podejmuj działań w celu uzyskania informacji nieprzeznaczonych dla Ciebie (np. hakowanie).
    8. Terminowo zapłać za Zamówienie złożone w Sklepie.
  • Jak prezentujemy Ceny w Sklepie?
    1. W opisie Usługi wskazujemy jego Cenę brutto, tj. taką, którą zapłacisz w wyniku zawarcia Umowy.
    2. Usługi możemy prezentować w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji, których warunki zamieszczamy w Sklepie.
    3. Jeśli Usługę sprzedajemy w Promocji, oznaczamy Usługę jako będącą w promocji i wskazujemy Cenę Promocyjną. Obok Ceny Promocyjnej wskazujemy najniższą cenę, w której Usługa była dostępna w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
    4. W wypadku gdy Cenę, którą widzisz w Sklepie, personalizujemy (np. na podstawie informacji o Tobie, jako użytkowniku, które pozyskujemy z danych marketingowych tj. w ramach profilowania), informujemy Cię o indywidualnym dostosowywaniu ceny przy Cenie Usługi na stronie Sklepu.
  • Jak weryfikujemy opinie prezentowane w Sklepie?
    1. Jeśli zamieszczamy opinie na stronie Sklepu, podejmujemy uzasadnione i proporcjonalne kroki, które pozwalają nam na zweryfikowanie, czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z naszych Usług.
  • Jakie Usługi elektroniczne są dostępne w Sklepie?
    1. W ramach Sklepu oferujemy nieodpłatne świadczenie wskazanych poniżej Usług elektronicznych:
      1. Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
      2. Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
      3. Usługę umożliwienia Użytkownikom korzystania z usług Koszyka.
  • Na czym polega usługa Koszyk?
      1. W momencie gdy dodajesz Usługę do Koszyka, rozpoczynasz korzystanie z usługi Koszyk.
      2. Możesz w ramach tej usługi dodać Usługi do Koszyka, wpisać kod rabatowy, zobaczyć podsumowanie swojego Zamówienia i złożyć Zamówienie.
      3. Usługę Koszyk wykonujemy jednorazowo i uważamy ją za wykonaną z chwilą złożenia przez Ciebie Zamówienia w Sklepie.
      4. Nie pobieramy opłaty za korzystanie z tej usługi.
  • Co możesz zrobić, jeśli uznasz, że nieprawidłowo wykonaliśmy Usługę elektroniczną?
    1. Jeśli uznasz, że Usługa Elektroniczna nie zgadza się z naszymi ustaleniami, możesz złożyć reklamację, kierując ją w formie pisemnej na nasz adres siedziby lub elektronicznie na adres e-mail lub telefoniczny wskazany na początku Regulaminu.
    2. Ustosunkujemy się do reklamacji jak najszybciej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
    3. Będzie nam łatwiej, i zazwyczaj rozpatrzymy reklamację szybciej, jeśli w opisie reklamacji podasz informacje, okoliczności, które są jej podstawą (np. rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości), Twoje żądanie i dane kontaktowe, ale od razu wskazujemy, że to nie jest Twój obowiązek (to tylko nasza rekomendacja). Ważne, żebyśmy wiedzieli kto złożył reklamację i czego ona dotyczy.
  • Najważniejsze informacje: Składanie Zamówienia, Płatności, Cena, Usługi, Prawa autorskie
  • Jak wygląda proces składania Zamówienia i zawarcia Umowy w naszym Sklepie?
    1. Umożliwiamy składanie Zamówień poprzez stronę naszego Sklepu.
    2. Cechy każdej Usługi dostępnej w naszym Sklepie oraz jej specyfikację określamy na stronie produktowej.
    3. Umowę zawieramy po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez nas (potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez nas na adres e-mail, który wskazujesz podczas składania Zamówienia).
    4. W ramach naszej Umowy my zobowiązujemy się do świadczenia Usługi, a Ty do zapłaty Ceny wskazanej w Sklepie.
    5. Zamówienie możesz złożyć w naszym Sklepie 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
    6. Możesz zweryfikować Usługę znajdującą się w Twoim Koszyku i zmienić Usługę na inny lub dodać kolejne Usługi do Koszyka do czasu złożenia Zamówienia.
    7. Umożliwiamy złożenie Zamówienia w następujący sposób:
      1. Dodajesz Usługę do Koszyka.
      2. Przechodzisz do Formularza zamówienia i go uzupełniasz.
      3. Składasz Zamówienie (potwierdzasz, że dane w Formularzu zamówienia są prawidłowe, akceptujesz Regulamin, Politykę i klikasz w przycisk „Zamawiam i płacę” i przesyłasz Zamówienie do nas).
      4. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) oznacza, że składasz Zamówienie (składasz nam ofertę zawarcia Umowy).
      5. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) masz możliwość wyboru operatora płatności i przekierowujemy Cię w sposób automatyczny do bramki płatności, obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane na stronie Sklepu.
      6. W odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie otrzymujesz od nas wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i informacją o rozpoczęciu jego weryfikacji.
      7. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, wysyłamy Ci na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty złożonej przez Ciebie w ramach przesłania nam Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia.
  • Jakie dane podajesz w Formularzu zamówienia?
    1. Formularz zamówienia wypełniasz samodzielnie danymi niezbędnymi do zawarcia i realizacji Umowy.
    2. Pamiętaj, że podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić nam realizację Umowy. Warunkiem złożenia Zamówienia  jest prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia.
    3. W Formularzu zamówienia podajesz: imię i nazwisko, dokładny adres, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz wskazujesz dane dotyczące Umowy tj.: wybraną Usługę, sposób płatności.
    4. Jeśli nie masz statusu Konsumenta, to wskazujesz także obowiązkowo swoją firmę. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, to wskazujesz też dane niezbędne do jej wystawienia przez nas (w tym NIP).
    5. Podczas składania Zamówienia akceptujesz warunki Regulaminu i Polityki prywatności.
    6. Ostatni krok złożenia Zamówienia to dokonanie płatności w sposób, jaki wybierzesz spośród tych, które udostępniamy w Sklepie.
  • Kiedy zawieramy Umowę?
    1. Zawieramy naszą Umowę z chwilą przyjęcia przez nas Zamówienia.
    2. Potwierdzamy przyjęcie Zamówienia w formie przesłania wiadomości e-mail.
    3. W przypadku Zamówienia, które opłacasz na podstawie faktury, którą wystawiamy zgodnie z Twoim wyborem, powinieneś opłacić ją we wskazanym terminie. Jeśli tego nie zrobisz, uważamy, że Umowa nie jest zawarta.
    4. Dowód zakupu, tj. fakturę albo paragon, przekazujemy Ci w formie elektronicznej (na podany przez Ciebie podczas składania Zamówienia adres e-mail), na co się zgadzasz, akceptując Regulamin.
  • Co się dzieje, gdy nie potwierdzimy Zamówienia?

   Jeśli nie potwierdzimy Twojego Zamówienia, odmawiamy przyjęcia Zamówienia, nie zawieramy Umowy w zakresie części Zamówienia wskazanej w wiadomości, którą przesyłamy w tej sprawie. W takim wypadku jak najszybciej, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania takiej wiadomości, zwracamy Ci uiszczone przez Ciebie płatności, w zakresie w jakim nie zawieramy Umowy.

  • Jakie formy płatności przewidujemy w Sklepie?

   W naszym Sklepie przewidujemy możliwość opłacenia Cen w formie płatności elektronicznych (realizację Zamówienia rozpoczynamy po przesłaniu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu informacji o dokonaniu płatności), które wskazujemy poniżej:

    1. przelew tradycyjny,
    2. płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności,
    3. BLIK.
  • Jaki operator płatności obsługuje płatności w naszym Sklepie?
    1. W naszym Sklepie dokonujesz płatności za pomocą serwisu Przelewy24 należącego do PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
    2. Nie przechowujemy w swojej bazie numerów kart płatniczych, więc jeśli dokonujesz płatności za pomocą karty płatniczej, to nie mamy dostępu do jej numeru.
  • Jakie Usługi są dostępne w naszym Sklepie?
    1. W naszym Sklepie oferujemy Usługi  o charakterze edukacyjnym, rozwijającym, artystycznym.
    2. W ramach Umowy zawartej zgodnie z regulaminem świadczymy Ci Usługi wskazane w sklepie, w szczególności w postaci:
      1. zajęć dla dzieci opisanych szczegółowo w sklepie,
      2. występów artystycznych innych podmiotów dla Uczestników, 
      3. wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych, okazjonalnych dla Uczestników. 
    1. Usługi mogą być realizowane w grupach. Jeśli Usługi mają formę grupową, to limit Uczestników jak również ich minimalną liczbę  wskazaliśmy w opisie Usługi w sklepie. 
  • Jak realizujemy Umowę, czyli jak wykonujemy swoje obowiązki?
    1. W ramach naszej Umowy rezerwujemy miejsce dla Uczestnika w ramach Usługi, przygotowujemy Usługę i świadczymy Usługę zgodnie z opisem w sklepie.
    2. Ty zapewniasz udział Uczestnika w czasie Usługi, przestrzegasz zasad obowiązujących w czasie świadczenia Usługi, zobowiązujesz się zapłacić nam ustaloną Cenę Usługi. 
    3. Uczestnik  powinien być gotowy do udziału w Usłudze na co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem. Jeśli Uczestnik spóźni się na Usługę, nie zostanie ona wydłużona.
    4. Może się zdarzyć, że liczba Uczestników w ramach Usługi spadnie poniżej wskazanej w opisie Usługi na stronie sklepu – wtedy możemy rozwiązać naszą umowę albo zaproponować przeniesienie Uczestnika na inny termin Usługi lub podnieść opłatę za Usługi. Nie masz obowiązku przyjmowania i korzystania z tej nowej oferty. Poinformujemy Cię o naszych propozycjach, ale zwróć uwagę, że liczba osób w grupie jest kluczowa do prowadzenia tego rodzaju Usług.
  • Jak wygląda nasza odpowiedzialność w czasie świadczenia Usług?
    1. W czasie trwania Usług stacjonarnych odpowiadamy za bezpieczeństwo Uczestnika. Zapewniamy opiekę dla małoletniego Uczestnika przed Usługą oraz do momentu odbioru małoletniego Uczestnika przez Opiekuna. Jako Opiekun małoletniego Uczestnika pamiętaj, by punktualnie odebrać Go.
    2. Uczestnik zna zasady udziału w Usługach i przestrzega zasad obowiązujących na terenie placówki, gdzie odbywają się Usługi. O zasadach informujemy Uczestnika na początku Usługi. Prosimy, abyś Ty jako Opiekun także je przypomniał Uczestnikowi.
    3. Jeśli chcesz, jako Opiekun, aby Uczestnik, który ukończył co najmniej 7. rok życia samodzielnie opuszczał naszą placówkę, to powinieneś złożyć nam pisemną zgodę na to. W przeciwnym razie Uczestnik nie może samodzielnie oddalać się po zakończonej Usłudze. 
    4. Jeśli zdarzy się sytuacja całkowicie od nas niezależna, tj. z wyłącznej winy Uczestnika czy siły wyższej, wtedy nie ponosimy odpowiedzialności za takie zdarzenie.  
    5. Pamiętaj też, że Uczestnik, aby uczestniczyć w Usłudze nie może mieć żadnych przeciwwskazań zdrowotnych. Jeśli posiadasz jakiekolwiek informacje o stanie zdrowia Uczestnika, których powinniśmy wiedzieć  poinformują nas o tym, w szczególności o wszelkich alergiach pokarmowych, kiedy w opisie Usługi został wskazany poczęstunek. 
    6. Jako Opiekun bądź dostępny pod wskazanym w Zamówieniu numerem telefonu, w przypadku nagłej sytuacji będziemy się chcieli z Tobą natychmiast skontaktować. Skontaktujemy się z Opiekunem również w sytuacji, gdy Uczestnik ujawni objawy choroby zakaźnej, wtedy Opiekun powinien odebrać niezwłocznie Uczestnika. 
    7. Z uwagi na charakter Usług uczestnik powinien być odpowiednio ubrany. 
  • Jak Uczestnik zachowuje się w czasie Usługi?
    1. Uczestnik jest gotowy co najmniej 10 minut przed rozpoczęciem Usługi.
    2. Uczestnik korzysta z przyborów tylko na wyraźne wskazanie Prowadzącego Usługę.
    3. Uczestnik zachowuje się kulturalnie (również wobec innych Uczestników).
    4. Uczestnik nie przeszkadza Prowadzącemu.
    5. Uczestnik korzysta z materiałów udostępnionych przez nas w czasie realizacji lub w przypadku wskazania w opisie Usługi Uczestnik powinien mieć swoje materiały lub przybory wskazane w opisie. 
    6. Uczestnik nie niszczy narzędzi i przyborów udostępnionych mu w czasie Usługi. 
  • Jak przeprowadzamy Usługi i czy można je odwołać?
    1. Usługi prowadzi osoba, która posiada kwalifikacje do ich przeprowadzenia. 
    2. Jeśli Prowadzący nie będzie z ważnych przyczyn mógł osobiście przeprowadzić Usługi (np. zachoruje), to możemy zorganizować zastępstwo, aby Usługi  mogły się odbyć. Wtedy inny Prowadzący będzie prowadził Usługi z Uczestnikami. 
    3. Możemy również z ważnej przyczyny odwołać Usługi najpóźniej 24 godziny przed planowanym terminem, chyba że przyczyna (np. nagła choroba, zdarzenie losowe m.in. awaria w placówce, gdzie byłyby świadczone Usługi, brak dojazdu zaproszonych przez nas gości, którzy mieli być główną atrakcją wydarzenia) wystąpiła później. W takiej sytuacji w pierwszej kolejności wspólnie ustalimy inny termin do odrobienia tych Usług, a w przypadku braku możliwości wspólnego ustalenia terminu opłata za te Usługi zostanie zwrócona, np, kiedy gość, który miał być główną atrakcją Usługi nie przybędzie do nas w innym terminie.
    4. W przypadku Usług w formie grupowej zmiana ustalonego wcześniej terminu nie jest możliwa, jeśli przyczyna leży po Twojej stronie. Wynika to z charakteru Usługi: nie jesteśmy w stanie dostosować całej grupy do takiej sytuacji.
    5. Przewidujemy zmianę terminu Usług o formie  indywidualnej na poniższych zasadach: 
      • Poinformujesz nas o nieobecności najpóźniej na 24 godziny przed planowanymi Usługami (np. SMS-em/e-mailem); 
      • Uczestnik odrabia Usługi, których termin został zmieniony nie później niż do końca następnego miesiąca kalendarzowego.  
        1. Jeśli nie odwołasz Usług indywidualnych w powyższy sposób, naliczamy wynagrodzenie zgodnie z umową i jesteś zobowiązany do płatności. Jesteśmy w takim wypadku przygotowani do Usługi, rezerwujemy czas dla Uczestnika.

Ważne! 

    1. Pamiętaj, że nieobecność Uczestnika z przyczyn leżących po stronie Uczestnika nie zwalnia z obowiązku uiszczenia Ceny za Usługi, które odbyły się zgodnie z harmonogramem lub które byliśmy gotowi prowadzić w związku z rezerwacją terminu Uczestnika.
  • Jak wygląda organizacja Usług online?
    1. W przypadku konieczności zmiany formy Usług stacjonarnych wynikającej z ważnych przyczyn, jak i z obowiązujących przepisów prawa i innych wskazanych w tym Regulaminie lub w wypadku gdy Usługi odbywają się w formie online zgodnie z naszymi ustaleniami, Usługi on-line będą się odbywać na platformie wskazanej przez nas w opisie Usługi lub drogą e-mail.
    2. Do poprawnego przeprowadzenia Usług online musisz:
      • spełnić Wymagania techniczne 
      • posiadać dostęp do urządzenia z Internetem, z aktualnym systemem operacyjnym oraz z aktualną przeglądarką internetową, 
      • posiadać konto e-mail oraz konto na platformie wskazanej przez nas.
    1. Uczestnik powinien posiadać wiedzę na temat zagrożeń dotyczących korzystania z Internetu oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe). 
    2. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po naszej stronie możemy przełożyć Usługi na inny termin. Jeśli Uczestnik nie weźmie udziału w Usłudze i nie poinformował o swojej nieobecności podobnie jak przy Usługach stacjonarnych, Usługę uważamy za przeprowadzoną zgodnie z umową.
    3. Materiały, które możemy udostępnić w ramach Usług on-line, mogą być w formie dokumentów elektronicznych, wideo i audio (pdf, doc, docx, mp4, avi, jpg, png).Uczestnik powinien posiadać oprogramowanie, które obsługuje takie pliki.
  • Jak prezentujemy Ceny Usług?
    1. Ceny Usług  prezentujemy na stronie Sklepu, w ramach każdego opisu Usługi informujemy także o jej Cenie.
    2. Cenę Usługi widzisz także w trakcie składania Zamówienia (jest taka sama jak na stronie produktowej).
    3. Wszystkie Ceny zamieszczone na naszej stronie są cenami brutto uwzględniającymi podatki.
  • Jakie cechy ma Usługa, którą kupujesz w naszym Sklepie?
    1. Ze względu na rodzaj Umowy (i Usługi, jaką wybierasz, kiedy składasz Zamówienie) poszczególne warianty Usług mogą się różnić.
    2. Wszystkie Usługi opisujemy na naszej stronie.
  • Kiedy świadczymy Usługę?
    1. Usługę świadczymy Ci w czasie wskazanym w opisie Usługi na naszej stronie (zazwyczaj po opłaceniu Zamówienia i potwierdzeniu przez nas Umowy), o ile inaczej nie wskazujemy w opisie Usługi.
    2. jak zakończymy świadczenie Usługi, to Umowa jest przez nas wykonana.
    3. Możemy prowadzić przedsprzedaż Usług i w takiej sytuacji w opisie produktowym Usługi informujemy o innym terminie Usługi (przedsprzedaż). 
  • Jak możesz korzystać z materiałów udostępnianych w trakcie Usług?
    1. W ramach opisu produktowego możemy określać warunki korzystania z materiałów udostępnionych w ramach Usług, w tym warunki licencji.
    2. Jeśli nie wskazujemy warunków licencji korzystania z materiałów udostępnianych w ramach Usług, to możesz korzystać z nich na własne potrzeby (własny użytek).
    3. Nie możesz udostępniać materiałów udostępnianych w ramach Usług innym osobom.
    4. Nie zezwalamy na korzystanie przez Ciebie z materiałów udostępnianych w ramach Usług w jakiejkolwiek formie komercyjnej (w szczególności nie wyrażamy zgody na odsprzedaż czy dystrybucję albo sprzedaż handlową).
    5. Licencja, której Ci udzielamy nie obejmuje prawa do:
      1. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w tym Usług, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
      2. wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści, w tym Usług, dostępnych na stronie Sklepu,
      3. odpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Usług, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
      4. nieodpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Usług, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
  • Czy można wypowiedzieć Umowę?
    1. Możesz wypowiedzieć Umowę, której przedmiotem jest Usługa na zasadach określonych w opisie Usługi, a w razie ich braku na zasadach określonych poniżej.
    2. W przypadku rezygnacji (wypowiedzenia) od Umowy z powodów leżących po Twojej stronie, w szczególności poprzez wypowiedzenie bez wskazania przyczyn wypowiedzenia, mamy prawo zatrzymania odpowiedniej i uzasadnionej kwoty za wypowiedzenie Umowy, przy czym wysokość tej opłaty będzie odpowiadać Cenie pomniejszonej o koszty poniesione przez nas na poczet wykonania Umowy i odszkodowanie, o ile wypowiedzenie nie następuje z ważnego powodu. Na Twoje żądanie uzasadnimy wysokość naliczonej kwoty.
    3. W przypadku rozwiązania Umowy z przyczyn leżących po Twojej stronie, mamy prawo zatrzymania kwoty stanowiącej równowartość rzeczywistych kosztów i nakładów poniesionych w związku z dokonanymi już przygotowaniami do wykonania Usługi zgodnie z Umową, kwoty naliczonej w zakresie Umowy już wykonanej oraz w zakresie odszkodowania.
    4. Termin wypowiedzenia Umowy, której jest Usługa wynosi 30 dni o ile nie  wskazaliśmy w opisie Usługi inaczej. Płatność zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie. 
    5. Jeśli wypowiedzenie następuje bez ważnego powodu, mamy prawo domagać się odszkodowania tytułem szkody spowodowanej wypowiedzeniem obok kosztów poniesionych na poczet wykonania Umowy i świadczenia Usługi zgodnie z Umową. Jeśli wypowiedzenie następuje z uwagi na ważny powód zwracamy kwotę pomniejszoną o wartość nakładów poniesionych na poczet przeprowadzenia Usługi.
    6. My możemy rozwiązać z Tobą umowę z ważnych przyczyn wskazanych w Regulaminie, a także w przypadku istotnego naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu, niezgłoszenia się wystarczającej do rozpoczęcia Usługi liczby Uczestników, braku zapłaty wynagrodzenia za Usługę – po uprzednim wezwaniu do zaprzestania danego naruszenia i wyznaczenia odpowiedniego dodatkowego terminu pod rygorem wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. W takim wypadku wypowiedzenie złożymy Ci w formie pisemnej lub dokumentowej (np. w formie wiadomości e-mail).
    7. Gdy z ważnych przyczyn Usługi nie będą mogły być zrealizowane stacjonarnie, tj. gdy zostanie ogłoszony stan epidemii, stan zagrożenia epidemiologicznego, stan wyjątkowy lub wprowadzone zostaną inne obostrzenia, a także jeśli będą tego wymagać względy bezpieczeństwa, to o zmianie formy Usług poinformujemy Cię e-mailowo lub pisemnie. W takim wypadku możesz skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy.
  • Czy wykorzystujemy wizerunek Uczestnika?
    1. Nie wykorzystujemy wizerunku Uczestnika do celów marketingowych, chyba że wyrazisz na to odrębną zgodę. 
    2. Jeśli Usługi będą miały formę on-line, to możemy utrwalić i udostępnić wizerunek Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu Usługi wyłącznie do udostępnienia nagrania Usługi na platformie dla nieobecnych Uczestników. Może to się wiązać z kadrowaniem, zestawieniem z wizerunkami innych Uczestników. Przed utrwaleniem Usługi pytamy Uczestników, czy możemy to zrobić. Jeśli ktoś nie wyrazi zgody, to maskujemy jego wizerunek. 
    3. Uczestnik nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych Uczestników bez ich zgody!
  • Czy wdrożyliśmy Standardy Ochrony Małoletnich?
    1. Tak, wdrożyliśmy Standardy Ochrony Małoletnich. 
    2. Możesz na naszej stronie zapoznać się z Polityką Ochrony Małoletnich. 
    3. Jeśli dostrzeżesz lub otrzymasz informację, że małoletni może być krzywdzony, skontaktuj się z nami mailowo: przedszkole@malowanykonik.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 609-695-205. 
  • Prawa Klienta: Niezgodność Usług z Umową, Odstąpienie od Umowy, Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

Niezgodność Usługi z Umową

  • Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Usługa nie jest zgodna z Umową i jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
    1. Jeśli uznasz, że Usługa jest niezgodna z Umową, skontaktuj się z nami i przekaż nam czego oczekujesz.
Skontaktuj się w sprawie reklamacji mailowo: przedszkole@malowanykonik.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej: Malowany Konik Ewa Piekarz, ul. mjr. Łupaszki 13, 30-198 Kraków.
    1. Zgodnie z przepisami możesz żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową. Możemy odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli dokonanie tego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe lub wymagałoby od nas poniesienia nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględniamy okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Usługi z naszą Umową oraz wartość Usługi zgodnej z Umową.
    2. Doprowadzamy Usługę do zgodności z Umową w rozsądnym terminie od chwili, w której poinformujesz nas o braku zgodności z Umową, bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie i uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. To my ponosimy koszty doprowadzenia Usługi do zgodności z naszą Umową.
    3. Jeżeli Usługa jest niezgodna z Umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
      1. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
      2. nie doprowadzimy Usługi do zgodności z Umową,
      3. mimo że próbowaliśmy doprowadzić Usługę do zgodności z Umową, to nadal jest niezgodna z Umową,
      4. z informacji, którą Ci przekazaliśmy, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzimy Usługi do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
    1. Rozpatrzymy Twoją reklamację w rozsądnym terminie 14 dni. Jeśli nie ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, to uznajemy Twoje roszczenie za uzasadnione.
    2. Jeśli wskażesz, co według Ciebie jest nieprawidłowe i jakich działań od nas oczekujesz, przyspieszy to czas rozpatrzenia reklamacji (choć nie jest to konieczne i nie musisz tego robić). Możesz wskazać opis i datę wystąpienia niezgodności z Umową.
    3. Wskaż swoje dane kontaktowe tak, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej reklamacji.
    4. Więcej informacji na temat praw kupujących możesz znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
    5. Odpowiadamy za brak zgodności z umową Usługi, dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Istnieje prawne domniemanie, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Ci Usługi, istniał w chwili jej dostarczenia.
    6. Nie możemy powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Usługi z Umową, jeżeli ten brak podstępnie zataimy (nie działamy w taki sposób, ale przepisy prawne nakazują nam przekazanie Ci tej informacji).
    7. Odpowiadamy za brak zgodności z Umową Usługi dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane. Istnieje prawne domniemanie, że brak zgodności z Umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
    8. Nie stosujemy domniemań, o których wspominamy powyżej, jeżeli:
      1. Twoje środowisko cyfrowe (urządzenia elektroniczne, oprogramowanie) nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których informujemy Cię w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy (w opisie produktowym wskazujemy wymagania techniczne i oprogramowanie niezbędne do korzystania z oferowanych w naszym Sklepie Usług).
      2. Informujemy Cię w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy z nami, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla Ciebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi z Umową wynika z cech Twojego środowiska cyfrowego i nie wykonujesz tego obowiązku w odpowiednim czasie.
    1. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą na prawach konsumenta i korzystasz z uprawnień, o których mowa powyżej, powinieneś wypełnić formularz niezgodności Usługi z umową i wskazać dane poświadczające Twój status Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub przekazać nam te informacje w inny sposób. Powinieneś nam złożyć w takim wypadku oświadczenie, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla Ciebie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
  • Co możesz zrobić, jeśli uważasz, że Usługa nie jest zgodna z Umową i jesteś Przedsiębiorcą?
    1. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą (i nie masz statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) to naszą odpowiedzialność wyłączamy na podstawie z art. 558 § 1 ustawy Kodeks cywilny.
    2. Jeśli uznasz, że Usługa jest niezgodna z Umową, skontaktuj się z nami i przekaż nam czego oczekujesz.
Skontaktuj się w sprawie reklamacji mailowo: przedszkole@malowanykonick.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej: Malowany Konik Ewa Piekarz, ul. mjr. Łupaszki 13, 30-198 Kraków.

Odstąpienie od Umowy

  • Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
    1. W wypadku gdy wyrazisz zgodę na rozpoczęcie świadczenia Ci Usług w ramach Umowy przed upływem ustawowego terminu odstąpienia, to od Umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od jej zawarcia, ale w takiej sytuacji odliczymy od zwracanej Ci Ceny wartość części Umowy wykonanej do dnia Twojego odstąpienia od Umowy.
    2. Jeżeli Umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, Usług, a my wykonamy je w pełni za Twoją zgodą, to nie masz prawa odstąpienia.
    3. Informujemy Cię o tym, że prawo do odstąpienia nie będzie Ci przysługiwać w wypadkach, o których mowa powyżej.
    4. Jeśli nie mamy do czynienia z sytuacjami, o których mowa powyżej, to masz prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
    5. Zwracamy Ci wszystkie otrzymane płatności, jeśli odstępujesz od Umowy (chyba że wykonaliśmy za Twoją zgodę część Umowy, ponieważ w takiej sytuacji odliczamy wartość części wykonanej Umowy). Dokonujemy zwrotu płatności za pomocą takiego sposobu płatności, jaki wybrałeś do opłacenia transakcji. Możesz poinformować nas, że prosisz o inny sposób zwrotu płatności.
    6. Jeśli odstępujesz od umowy, to z dniem odstąpienia tracisz możliwość korzystania z przedmiotu Umowy
  • Jak możesz odstąpić o Umowy, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta?
    1. Informujesz nas o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie możesz wysłać pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Możesz skorzystać ze wzoru formularza, który udostępniamy, ale nie musisz.

   Dane kontaktowe do złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

Skontaktuj się w sprawie reklamacji mailowo: przedszkole@malowanykonick.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej: Malowany Konik Ewa Piekarz, ul. mjr. Łupaszki 13, 30-198 Kraków.
    1. Aby zachować termin odstąpienia (14 dni od dnia zawarcia Umowy), wyślij nam informację o odstąpieniu przed upływem terminu.
    2. Jeśli odstępujesz od Umowy, zwracamy Ci jako Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Nie ponosisz kosztów w związku z formą zwrotu płatności.

Przykład:

Jak to działa?

   Krok 1: Odstępujesz od Umowy. Przesyłasz nam wiadomość e-mail z informacją o odstąpieniu. Nie musisz podawać przyczyny. Możesz skorzystać z formularza dołączonego do Regulaminu i wskazać w jakiej formie mamy zwrócić Ci środki finansowe.

   Krok 2: Potwierdzamy przyjęcie Twojego odstąpienia i zlecamy zwrot Ceny.

   Krok 3: Naszą Umowę uważamy za niezawartą. 

  • Czy możesz odstąpić od Umowy, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?

  Nie. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą, to przepisy nie nakładają na nas obowiązku umożliwienia Ci odstąpienia od Umowy.

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

  • Jakie pozasądowe sposoby rozwiązania sporów między nami Ci przysługują?

  Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, czyli:

    1. zwróć się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
    2. zwróć się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nami,
    3. skorzystaj z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów,
    4. skorzystaj z platformy ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  • Pozostałe kwestie: Czas trwania Umowy,  Zmiana Regulaminu, Dane osobowe, Linki do poprzednich wersji Regulaminu

Czas trwania Umowy

  • Przez jaki czas trwa nasza Umowa?
    1. Nasza Umowa trwa przez czas zgodny z opisem Usługi. 

Zmiana Regulaminu

  • Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta?
    1. Tak. Regulamin może ulec zmianie, jednak zmiany będą Cię obowiązywać wyłącznie wtedy, gdy zmiana będzie dotyczyć naszej Umowy i będzie wynikać z ważnych powodów, tj. zmiany przepisów prawa, wprowadzenia nowych Usług, zmian zakresu naszych Usług, zmian technologicznych naszej działalności, wydania decyzji, orzeczeń odpowiednich organów, jeśli wymuszają na nas wprowadzenie zmian.
    2. O każdej zmianie Regulaminu poinformujemy Cię e-mailowo lub pisemnie, nie później niż 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian, abyś mógł się z nimi zapoznać. Będziemy czekać, aż zaakceptujesz nowe brzmienie Regulaminu przez e-mail lub pisemnie.
    3. Możesz też w takiej sytuacji wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Wtedy zawiadomisz nas przez e-mail lub pisemnie, że wypowiadasz naszą umowę
    4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosujemy Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.
  • Czy możemy zmienić Regulamin, jeśli jesteś Przedsiębiorcą?
    1. Tak. Regulamin możemy w takim wypadku zmienić w każdym czasie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?
    1. Twoje dane osobowe przetwarzamy jako administrator danych osobowych.
    2. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale niezbędne np. do złożenia Zamówienia.
    3. Szczegółowe informacje o tym, jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe, w jakim celu i na jakich zasadach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
  • Postanowienia końcowe
    1. W sprawach nieuregulowanych w tym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
    2. Jeśli jesteś Przedsiębiorcą, to spory między nami będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla naszej siedziby.
    3. Możemy rozwiązać Umowę o świadczenie usług za 30-dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, które rozumiemy jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez nas, która wpływa na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy nami lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
    4. Możemy wypowiedzieć Umowę o świadczenie usług za 14-dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić Ci dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności kiedy rażąco naruszysz postanowienia Regulaminu, tj. gdy naruszasz warunki korzystania ze Strony, Sklepu.
    5. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy Kodeks cywilny.
    6. Utrwalamy, zabezpieczamy, udostępniamy oraz potwierdzamy istotne postanowienia zawieranej przez Nas Umowy, Umowy o świadczenie usług poprzez przesłanie Ci wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
    7. Dowód dokonania zakupu przesyłamy na adres e-mail wskazany przez Ciebie w trakcie składania Zamówienia.
    8. Treść Regulaminu udostępniamy bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
  • Definicje: Wyjaśniamy, jak rozumiemy pojęcia używane w Regulaminie

Usługodawca, my–  Ewa Piekarz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Malowany Konik Ewa Piekarz, ul. mjr. Łupaszki 13, 30-198 Kraków, NIP 6751280090 REGON: 121567285.

Sklep, Strona – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.malowanykonik.pl 

Formularz zamówienia – formularz służący do złożenia Zamówienia w naszym Sklepie. Uzupełnienie formularza wymaga od Ciebie dodania Usługi do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia Twoich danych niezbędnych do zawarcia Umowy.

Ty, Klient Opiekun – to Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawiera Umowę z nami.

Przedsiębiorca – to osoba prawna lub osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Usługi i zawiera z nami Umowę, a z Umowy wynika, że jest ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Ciebie działalnością gospodarczą i posiada dla Ciebie charakter zawodowy.

Konsument – to osoba fizyczna zawierająca z nami Umowę lub inną umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Usługi, która jest bezpośrednio związana z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).

Użytkownik – osoba odwiedzająca Sklep i mogąca zapoznać się z Treściami w obrębie Sklepu.

Uczestnik – małoletni biorący udział w Usłudze. 

Prowadzący – osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje, która prowadzi Usługę w naszym imieniu.

Usługa – świadczenie,  które jest przedmiotem Umowy, np. zajęcia, teatrzyk, impreza okolicznościowa. Opis Usługi oraz ceny brutto są dostępne na stronie Sklepu, w ramach opisu produktowego.

Cena wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne nam z tytułu wykonania Umowy.

Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), dla Ciebie przez nas za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

Wymagania Techniczne to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o świadczenie usług lub Umowy tj.:

    1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
    2. dostęp do poczty elektronicznej;
    3. Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
    4. dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.

Umowa – to nasza Umowa, na mocy której świadczymy Ci Usługę. Umowę zawieramy za pomocą Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na nasz adres e-mail i opłacenie przez Ciebie złożonego Zamówienia. W ramach Umowy zobowiązujemy się do świadczenia Usługi, a Ty do zapłaty Ceny. Umowa zawierana jest z chwilą przesłania przez nas potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.

Umowa o świadczenie usług – zawarta między nami umowa, której przedmiotem jest świadczenie Usług Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych w Regulaminie.

Zamówienie – to Twoje oświadczenie, które składasz nam za pomocą Formularza zamówienia. Informujesz nas w nim o chęci zawarcia Umowy na odległość z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (strony internetowej Sklepu) i składasz ofertę zawarcia Umowy dotyczącą Usługi. W ramach Zamówienia podajesz nam dane niezbędne do zawarcia Umowy.

Koszyk – to Usługa Elektroniczna udostępniana Ci, dzięki której możesz złożyć Zamówienie, w tym wpisać kody rabatowe, które umożliwiają obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenie podsumowania Twojego Zamówienia.

Promocje to szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez nas w określonym konkretnie czasie, z których możesz skorzystać na określonych przez nas zasadach np. obniżenie ceny Usługi.

Ustawa o prawach konsumenta to ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

Regulamin – to dokument, który czytasz. Określamy w nim zasady zawarcia Umowy oraz zasady świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez nas za pośrednictwem Sklepu. Regulamin to Twoje i nasze prawa i obowiązki.

Cena Początkowa to pierwsza Cena Usługi, w której Usługa pojawiła się w Sklepie.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką – to najniższa Cena, w której Usługa była dostępna w Sklepie, w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.

Cena Promocyjna – to obniżona Cena Usługi w Sklepie w związku z ogłoszeniem przez nas Promocji.

  • Załączniki:

Załącznik 1 Formularz odstąpienia

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z odstąpieniem od umowy:

Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy. Administratorem danych podanych w formularzu jest  Ewa Piekarz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Malowany Konik Ewa Piekarz, ul. mjr. Łupaszki 13, 30-198 Kraków, NIP 6751280090 REGON: 121567285.

W związku z obsługą procesu odstąpienia od umowy dane mogą przetwarzać podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego procesu, takie jak biuro rachunkowe. Formularz przechowujemy przez okres konieczny do realizacji procesu odstąpienia od umowy oraz zgłoszenia potencjalnych roszczeń wynikających z realizacji odstąpienia. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w formularzu, przysługują Ci następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu odstąpienia od umowy.